فلیق
فلیق
در وبلگ ما چون نظری همت خواه که گذرگه اینترنت جهان خواهد بود
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فلیق و آدرس fligh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





راننده تاکسی

مسافر تاکسی آهسته روی شونه راننده زد چون میخواست ازش یه سوال بپرسه...

راننده فریاد زد، کنترل ماشین رو از دست داد..نزدیک بود بزنه به یه اتوبوس...از جدول کنار خیابون رفت بالا نزدیک بود که چپ کنه ...اما کنار یه مغازه تو پیاده رو متوقف شد...برای چند ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد...سکوت سنگینی حکم فرما بود تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت:"هی مرد!دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن..من رو تا سر حد مرگ ترسوندی."

مسافر عذر خواهی کرد و گفت:"من نمی دونستم که یه ضربه کوچولو اینقدر شما رو میترسونه."

راننده جواب داد:"واقعا تقصیر تو نیست...امروز اولین روزیه که به عنوان راننده تاکسی کار میکنم...آخه من 25 سال راننده حمل جنازه بودم"!!!


نظرات شما عزیزان:

ooooooooooooooooooooo
ساعت23:06---19 تير 1391
میدوارم تمام کسانیکه که این نامه را دریافت می دارند، رستگار شوند.





نمی توانید دعای مادر ترزا را پاک کنید..



بیاد داشته باشید که پیش از آنکه این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز

دیگری وجود ندارد.















تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم

شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید.





از انکه باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متاسفم اما خواهش می کنم

این توالی را نشکنید.دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می

توانیم دریافت کنیم.دعای زیر را بخوانید.







دعای مادر ترزا

ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد.



ای کاش به خدا آنچنان باور داشته باشید که چرایی برای آنچه هستید به میان نیاورید.



ای کاش پیامدهای بیکرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی بردید.



ای کاش از نعماتی که دریافت می دارید استفاده کنید و عشقی که نصیب تان می

شود را به دیگران منتقل کنید.



ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که فرزند خدا هستید را داشته باشید.

بگذارید این حضور در مغز استخوان تان جاری شود، به روح تان اجازه دهید

آواز بخواند، پایکوبی کند ستایش کند و عشق بورزد.













حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید.



شمارش را شرع می کنم، 1.... علت را خواهید فهمید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 / 4 / 1391برچسب:طنر,خنده دار,راننده,تاکسی, ] [ 2:33 ] [ مسعوداسدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام مسعودم والا میگن ادم باحالی هستم.این ولاگم زدم که هرکی میاد توش شاد بره بیرون.نظر هم یادتون نره.یکی داره صدام میزنه من برم. کیه،کیه،کیییییه.....
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 2081
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس